جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ ترافیک سنگین در ملک‌آباد، استقلال و تقاطع گاز | تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر، جان یک راکب را گرفت (۱۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین از یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ + آدرس سامانه ۳۰ درصد زنان مبتلا به پوکی استخوان هستند  نقش والدین در شناسایی مشکلات سلامت روان فرزندان چیست؟ پیش بینی هواشناسی ایران (شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳) | هشدار زرد هواشناسی برای ۱۱ استان ویزیت تخصصی ۳۰ مادر مشکوک به سرطان پستان در مرکز خدمات جامع سلامت ۱۴ معصوم (ع) مشهد ۹۰۰۰ اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین نیاز است منابع مالی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود آتش‌سوزی یک هتل‌آپارتمان در مشهد مهار شد (۱۵ تیر ۱۴۰۳) تامین کامل امنیت در شعبات اخذ رای مشهد و خراسان رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) ۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین آمار کرونا در ایران ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱| شناسایی ۲۳۱ بیمار جدید کرونا در کشور؛ ۳ تن دیگر جان باختند

  • کد خبر: ۱۱۳۴۳۷
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
آخرین آمار کرونا در ایران ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱| شناسایی ۲۳۱ بیمار جدید کرونا در کشور؛ ۳ تن دیگر جان باختند
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۱ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه نفر نیز جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۳۰ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۹۸۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۱ هزار و ۳۶۶ نفر رسید.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون و ۶۰ هزار و ۶۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۲۷۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۳۰۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->